Fullt upp!

Har haft så mycket att göra innan min student igår. Gjort maten tillsammans med min mamma till festen och ja, även fixat med en massa annat. Igår tog jag studenten, woohoo! Så himla gött att slippa det nu. Och även slippa allt gnat och tjat från en person, haha.. Säger inte vem. ;) .. Men ja, snacka om att man var nervös som satan, helt taggad var man, sen när man väl skulle springa ut ja då ville man inte, för man var så nervös, att man bara - kan vi inte vänta liiiite till? haha! Vilket fall som helst så blev det väldigt lyckat, vi hade jätte kul allahop! Och det blev en dag man inte glömmer såklart.
Fick även jätte fina presenter av mina nära och kära. Tänkte ta bilder på det senare kanske, men kan endå skriva det här.. Jag gick en jätte snygg (helt klart den snyggaste klockan jag sett" klocka av min bror och hans flickvän, den har en massa strass vilket jag tycker är snyggt! Fick även 300Kr att handla för på h&m av dem. En jätte snygg student fotobok/album i stål med ingraverat "Caroline 110610" på framsidan, så man kan lägga in sina student bilder, det fick jag av min storasyster. En laptop av min bror, som han har haft ett tag men inte använder, och han vet att jag hade velat ha en så han gav mig sin, blev super glad! :D haha! Av min farbror och hans sambo fick jag ett Väla presentkort på 1000:-, blev sjukt glad! SHOPPA SHOPPA SHOPPA! Av älskling fick jag en bok, den fjärde twilight boken, eftersom jag läste ut Eclipse häromdagen, haha! Han köpte även studenttårtan till mig, och han säger att han komma köpa något mer, men vad eller när vet jag inte, hah. Av mina föräldrar fick jag ett par jätte snygga öronhänge och ett matchande armband som passar även riktigt bra till klockan. BLING BLING! Sen så fick jag en jätte fin ljuslycka i trä med dörr och så, skit sött! Och sen fick jag då jätte snygga glas av både min morfar och hans sambo och min brors flickväns föräldrar. Så nu ska det bara köpas in ett jätte fint vitrinskåp så jag kan lägga in dem där, för jag tycker det är jätte snyggt med glas i ett vitrinskåp! Och det ska även vara belysning i såklart! ;) Jag tror inte att jag har missat något nu, men jag blev superduper glad för ALLA presenter! Perfekta presenter!!

Jag ska även lägga in bilder senare på min student, men har ännu inte orkat lägga in bilderna, och mina klasskamrater har ännu inte lagt upp några än, så får ta dem sen.

Bättre uppdatering kommer!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0