B.U.S

Precis smörjt in mig med BUS (brun utan sol) på hela kroppen och ansiktet. Eftersom jag är så blek, haha! Så nu ska jag börja med BUS igen ett tag och få en shysst snygg färg, som jag alltid får utav denna :) Och nu sitter jag här halvnaken och väntar på att det ska torka, haha! Snart kanske jag och älskling ska se film, vi får se om det finns någon ny eller om vi tar en gammal goding, höhö! Älskling var på sitt nya jobb för första gången idag, och det gick jätte bra. Är så glad att han äntligen fick detta jobbet, för det passar honom perfekt! :)
Nu ska bara allt går bra för mig med, men känns som om man kan fortsätta drömma. För mitt mål är så långt bort så man knappt kan se det.. Tråkigt nog! Men jag får fortsätta att lägga i. Never give up.

Hittade en rolig bild på skådespelaren Rob Schneider =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0