Friday!

Då var det fredag, och det är alltid skönt! Ikväll kommer min bror Andreas och hans flickvän Amna till oss. Vi ska äta gott, kolla film och ha det allmänt trevligt. :) Låter som en skön fredagskväll ellerhur? Har även en hel del saker som måste göras. Ska nämligen köpa ett nytt databord på Ikea, jag är iaf nästan säker på att jag köper den. Sen hade jag även velat hämta mina studentkläder i skolan, och sen måste det städas som fasiken där hemma innan vårt besök kommer. Det dumma är att älskling slutar kl 5, så allt blir jätte stressigt! Och kommer nog inte kunna hämta mina studentkläder idag =/ buhu! Och nästa vecka är det påsklov, vilket är skönt men samtidigt känns det inte som att tiden räcker till med allt som ska göras. Vilket är väldigt vanligt.. Menmen, vad ska man göra? haha.. Ett plus är att man är ledig idag från skolan, eller ja jag är den enda i klassen som är det. För att den kursen som är idag har jag redan gått på och fått betyg i. Hih!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0