Godmorgon

Godmorgon, haha.. Nej jag vaknade inte nyss, utan för någon timme sedan. Vaknade med lite huvudvärk så jag tog och åt frukost nästan direkt, och nu är det lite bättre. Igår var jag som sagt på Top Spin med älskling och min bror, det var rätt kul faktiskt. Vi spelade biljard och Jack Vegas, dock vann jag inget, fanfanfan! Satsade över 100kr. Men så kan det gå ibland, annars har jag faktiskt tur med sånt. Jag hade endå en lyckad kväll! =)

Nu sitter jag här och bara tar det lugnt, vet inte riktigt vad som händer idag men det får vi se! Jag tog dock inga bilder från igår kväll, tänkte inte alls på det. Så istället kan jag bjuda på lite gamla bilder därifrån ;)


Älskling & jag på Top Spin.

Sara, jag och Sofie på Top Spin.

Jag och Kimsan på Top Spin.

Jag spelade biljard! =)



Kommentarer
Emma

sv: Det vet jag inte men tack! :)

Hugs!

2010-03-20 @ 17:46:20
URL: http://emmaschulz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0