Nattuggla + viktig info!

Hejsan, ja jag och älskling sitter här och ska vända tillbaka dygnet, så ska tvinga oss vara uppe hela natten, vilket vi har också. Och snart är det morgon! :) Men fy vad trött man måste bli senare mot dagen, ush!
Iaf, det var en viktig sak jag ville säga, om min blogg ser konstig ut under dagen så är det för att jag håller på och fixar med min blogg, alla mina inlägg vill inte synas. Te x om man går in i Februari månad, ser man bara runt 10inlägg, fast jag har skrivit ännu fler. Jätte konstigt, men tror det är för att jag har råkat ta bort något från kodmallen, så nu ska jag återställa kodmallen och fixa och trixa! :D



Kommentarer
b.

Någon som vet hur man gör en header?;D

2010-03-13 @ 10:38:52
URL: http://iamsoperfect.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0