Sol!

Åh så fint väder vi har haft, sol och blå himmel. Kan man längta mer efter sommaren? Tror knappast det.
Idag har jag varit hemma hos min mamma medans älskling och min pappa skulle iväg och göra ett arbete klart. Så då tänkte jag att hälsa på mamma var en bra idé. Ville även passa på nu när min syster också var på besök, min moster och hennes dotter var även där. Och vi hade jätte kul och pratade om precis allt. Riktigt tjejsnack hela dagen, haha! Men det gillas. 
Just nu sitter jag bara här hemma och tar det lugnt, har riktigt ont i magen =/ . Och jag skulle precis plocka upp min kamera för att ta dagens outfit bilder, men kom då på att den är inne på lagning. Så tyvärr blir det ingen dagens outfit idag, och jag vet att det var ett tag sedan nu. Men undertiden kan jag visa några outfits jag hade velat ha. :) Så det dyker strax upp bilder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0