tee och kaka.


Sitter här och dricker tee och äter cookies! Mumsfilibabba! Försöker intala mig att kex
och släta bullar inte är så jätte onyttigt. Iaf inte släta bullar.. Det får de inte vara. Det är
typ min diet nu till sommar, haha! Sen också för att jag inte vill ha en massa hål i tänderna,
fruktansvärt dyrt att laga ju! Jag har ännu inte kommit igång med min träning, inte kul att
träna ensam, eller ja. Det är inte kul att veta hur man ska träna, läst runder som en idiot
på internet hur man ska träna om man vill ha en mer fastare och slankigare kropp. Och
95% står där att man ska gå på gym. Men aldrig! Sjukt tråkigt på gym sen är de så dyra också.
Och om man hoppar över en dag så går man miste med pengar också. Mycket lättare att göra
det hemma. Det är mycket smidigare. Sit ups har alltid varit en av mina favoriter, men tydligen
så hjälper inte det om man inte ändrar sin kost också. Hur kommer det sig då att de flesta jag
känner äter en massa skräpmat fast de har snygg kropp för de tränar. Typ sit ups innan de går
och lägger sig osv. Jag är ju ingen person som äter skräp mat hela tiden, det är någon gång.
Sen har jag slutat med att äta choklad. Äter för det mesta släta bullar när jag är sugen på något.
Men visst är släta bullar mycket bättre än feta brownisar och kinder choklad? Så jag har kommit en
liten bit på vädret. Och nu sitter man här efter att ha nästan krängt ett helt cookies paket och
har dåligt samvete, buhu :( haha.. Nejdå, men ärligt så måste jag börja träna lite. iaf sit upsen! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0