The Body shop!

Det slutade med att jag och älskling begav oss till Väla där mina föräldrar, min bror och hans flickvän
Amna var. Vi pratade en massa, kollade runt i olika affärer och hade jätte trevligt. Jag, mamma och Amna
gick in på The Body shop för jag skulle köpa en ny dag kräm och Amna skulle köpa en body lotion.
Så ville jag även prova på en nattkräm, så jag fick en liten test burk. Och jag ville även prova deras
lotion med brun utan sol i, först frågade jag en som jobbade där om den var bra, och hon sa att den
var jätte bra, och även hennes döttrar som använder den är jätte nöjda. Så jag tog även en liten test
på den, så kan jag prova och se om det är något jag vill ha. Så slipper man slänga ut massa pengar
på något man inte anväder. Har ni testat den? Det är en lång burk, också är det en bra lotion med en
brun utan sol kräm i. Svårt att förklara, men ni förstår nog, haha! Men ja, vi gick sen vidare i lite affärer
och tittade, jag var ute efter en jeans jacka från h&m då de bara kostar 149:- så jag vill passa på
nu innan de är slutsålda, och visserligen visste jag detta för ett bra tag sedan, men inte tänkt på det.
Så när jag frågade efter jeans jackorna så sa hon att de var slutsålda, jag bara FAN! haha..
Lyckligtvis sa hon att de kanske får in igen, hoppas hoppas hoppas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0