Vår jacka!

Det slog mig idag, alltså jag menar i tankarna. Att jag inte har någon vår jacka, när jag sa det till älskling så sa han:
- Jo du har ju den mörkbruna?
- Vilken då frågade jag, den med snören?
- han bara ja, du ville ju så gärna ha den och tyckte om den?
- haha, ja för två år sen tyckte jag om den, nu vill jag ha en ny! =) svarade jag tillbaka.

Haha, vissa killar förstår inte att man får faktiskt förnya sig ibland, och jag förnyar mig rätt ofta när det gäller sånt eftersom jag tröttnar snabbt. Det är därför jag shoppar varje månad, jag tröttnar på mina kläder! Men iaf, måste hitta en vårjacka, idag så hann jag knappt titta eftersom alla butiker stänger så tidigt. Men däremot hittade jag ett par jeans på h&m. Jag börjar gilla deras jeans riktigt mycket faktiskt. Men vill även ha ett par nya Nudie jeans.

Visar bild på mina jeans senare! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0