Let there be light.

Godkväller, jag sitter hemma denna fredags kväll med älskling och bara tar det lugnt. Lyssnar på musik och äter gott. Snart blir det även filmdags och ännu mer mys. Vi var på IKEA innan i eftermiddags, jag var tvungen att köpa en lite mindre lampa i sovrummet som jag ska ha tänd när jag läser, för den jag har nu stör älskling haha. Stackarn/gnällarn. Haha! Så nu har jag en lite mindre och förhoppningsvis inte lika stark. Så nu hoppas jag att han blir tyst =) .. Har haft huvudvärk hela dagen idag, sjukt jobbigt. Känner bara för att bädda ner mig i soffan och kolla på Twilight filmerna. Och äta bulle med bulle och dricka pepsi max. Låter gött va? haha! Ni som inte vet vad bulle med bulle är, så är det en cocosboll i en källarfransk bulle, mumsfilibabba!!

Men innan jag gör något annat så ska jag se om Nelly har fått in ett par skor som jag kan ha nu till sommaren, och till studenten. Ska även se om de har fått in några snygga leggins och cardigans.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0