Ljudet av ditt hjärta.

Igår läste jag ut min andra Twilight bok, så stack direkt till affären för att köpa tredje boken, alltså Ljudet av ditt hjärta. Har inte hunnit börja läsa den än, men ikväll så! :) Är lite osäker om att läsa den eftersom filmen kommer ut nästa månad, och jag har alltid föredragit film, och aldrig böcker. Men jag kan inte vänta, jag måste läsa. Dels för att jag sover så himla bra om jag gör det och sen dels för att jag har aldrig hittat en så bra bok som jag har nu, och jag kan inte sluta läsa. Haha! Jag tror faktiskt att filmen kommer bli jätte bra den också. Men tänk om jag fördärvar all spänning som jag har nu? Att jag inte kommer längta lika mycket eftersom jag redan vet vad som ska hända? Ush... Detta är svårt.. Vad ska jag göra? =/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0