Damn it.

Klänningen som jag beställde från Nelly, den som jag hade tänkt ha på bröllopsfesten. Kom i fredags och jag provade den direkt, men fy så besviken jag blev. Den var jätte tunn och genomskinlig, storlekarna är jätte små, och den var inte alls lika snygg som på bilden. Jag kände mig som en sjuksköterska i den, haha! Så det blev retur direkt! .. Men nu är frågan ska jag verkligen byta om efter vigseln? eller ska jag byta om till en enklare så man kan dansa utan att ramla, haha!


På bilden ser den mjuk och fin ut, men i verkligheten är den tunn och ja, ful!


Kommentarer
Kanja

Släng av dej klackarskorna och ta på gympadojjer á la Runaway Bride så kan du dansa hela natten lång ;)

2010-10-18 @ 22:05:19
URL: http://kanja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0