Schoool.

Har precis kommit hem från skolan, går ju som sagt på en butiksbiträdesutbildning. :) Den är ganska kort så jag slutar redan den 17e december. Så jag måste söka en massa jobb nu. Ush det är en massa saker som ska hända nu framöver. Och utöver det har jag en massa plugg också, även prov. Menmen, man får ta en dag i taget. ;)

Sitter iallafall här helt ensam, eller ja ensam och ensam är jag inte. Lazee och Manni är här med (katterna) och just nu springer dem runder överallt här och leker.. stöööörigt! haha.. Älskling slutar klockan 5 så det är några timmar kvar :( buhuu! Får sätta på en lååångfilm eller något haha!

The Shining är ju 4timmar och 15min lång, älskar den filmen! Såg den visserligen i förgår, men jag kan nog se den nu igen. ;p Och det ska vara den nya versionen, Stephen Kings version. BÄST! Den gamla är superduper kass!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0