Bättre.

Ville mest titta in för att säga att jag och älskling mår bättre. För jag åkte också på någon influensa och spydde hela måndags natten :( Mådde skit! Och hela måndagen sov jag bort, sov ca 17 TIMMAR!!!! Helt vansinnigt.

Älskling hade ju också åkt på en influensa men han hade dock inte spytt, enligt hans läkare som ringde idag för att ge besked om alla prov han tagit så har han haft vinterkräksjukan och tydligen han som smittat mig. Och läkaren hade sagt att symtomerna kan vara olika från person till person konstigt nog. Så tur för honom så spydde han inte men han hade ju väldigt hög feber och konstig i magen. Men det blev ju dubbelt så jobbigt för honom då han redan har problem med magen. Dock har han inte fått dem svaren ännu men vi får fortsätta vänta på dem. Misstänker att det är en kronsjukdom, eftersom hans ändtarm (tror jag den hette) arbetar hela tiden, 24/7 så det är ju inte normalt! Men får hoppas att dem hittar varför det är så och vad man kan göra åt det.. Om det är en kronsjukdom så kan den inte botas men behandlas.

Menmen, vi är som sagt mycket piggare och mår bättre. Jag spydde bara den natten och sen har jag bara varit lite hängig och trött. Idag har vi varit hos min storesyster och hennes familj för att lämna julklapparna till deras barn. Eftersom vi inte åkte uipp där på julafton som planerat pga att Billy blev inlagd på sjukhuset. Så fick vi göra det en annan dag, och idag kände vi att det klarade vi av. Och det var rätt trevligt. :)

I onsdags när jag fortfarande mådde sådär kom mina föräldrar, min ena storebror och hans fru hit, vi firade en liten minijul och gav varandra julklappar, och spelade julklappsleken! Vilket var riktigt roligt! :D

Här är några bilder på vad jag fick i julklapp, orkade inte fota mer. :p


Fukt lotion till både kropp och ansikte. Även en dusch/bad lotion.


Snygga high heels ;) graaow!


Svart nagellack.


En fin piercing med regnbågsfärgade kristaller.


Snygg kimono i silke.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0