Har ni pyntat julgranen än?

Jag och älskling njöt precis av varsin skål med varm risgrynsgröt. :) Mumsfilibabba säger jag bara! Jag tar alltid min risgrynsgröt med saftsoppa, men älskling tycker mer om att ha det med mjölk och kanel.
Vilket tycker ni är godast?

Iallafall, idag blev granen pyntad, och den blev jätte fin. Och precis som headern här på bloggen så blev den inte så färgglad. Men fin endå! :) Så tänkte lägga upp lite bilder på granen, samt den största julklappen jag själv har slått in. Den är BIGBIGBIG!




Äkta grön gran med bara silver dekorationer.


Eftersom katterna säkerligen kommer leka med julklapparna, får vi förvara dem i en stor papp påse.


Told you, denna julklapp är INTE liten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0