Ingen snö.

Så himla tråkigt, 2 dagar kvar till julafton och ingen snö! Iallfall inte i Skåne! Som tur är så ska man upp till Småland och fira jul och där brukar dem ha tur att få snö. :)
Kan inte riktigt förstå att det är bara 2 dagar kvar till julafton, det är sjukt hur snabbt tiden går!

Idag har jag varit ensam hemma hela dagen, älskling är iväg och jobbar och kommer inte förräns 8 ikväll. Och då blir det att vi sticker och handlar lite. Och sen blir det lite förberedning inför kvällen imorgon hos min mamma. För både jag, mamma och min brors fru Amna ska baka tillsammans där. Så det ska bli skoj :) ..

Alla julklappar är köpta nu, så det är verkligen skönt! Kanske blir en julklapp till men får se. :) ... Tycker det är så roligt att köpa julklappar/presenter till dem man älskar.

Nu ska jag mysa lite med katterna och vänta tills älskling kommer. Hörs senare! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0