Julkänsla

Bytade precis headern till en mer juligare, den kanske inte är så färgglad men tycker att det ser lite barnsligt ut med en massa färger. Men jag blev rätt så nöjd. Bara lite små justeringar också så ska det nog bli great! :D

Har varit på Väla idag, eller rättare sagt gick bara inom H&M och köpte en jacka och en tröja! Kan visa bilder sen! Jag köpte en vinterjacka från Cubus för ett tag sedan, men den är så stor och klumpig så ville ha en lite mindre och "stiligare" haha! Om man nu kan säga så? ..

Annars har det inte hänt så mycket idag, min pappa kom hit innan i eftermiddags och satte klart bänkskivorna i köket tillsammans med älskling. Och medans dem var riktigt duktiga i köket så satte jag och tog det lugnt i soffan för jag vaknade med en rejäl huvudvärk!

Och snart är det julafton, det är helt galet hur fort tiden går! Och alla julklapparna är inte köpta än, lite panik där! Men det fixar sig! Beställde hem lite grejer igår, och som tur var så hann jag beställa i tid så paketet kommer innan jul! Men sen åt andra sidan, om det skulle vara något fel på varorna eller om jag inte är nöjd. Då är det ju kört! För man hinner ju inte posta tillbaka dem och sen att dem ska skicka till mig igen.. Får helt enkelt hålla tummarna att sakerna stämmer! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0