Trevlig Lucia.

Vill önska er alla en trevlig lucia! Låter lite konstigt, men det är väl så man säger? haha! :)
Har inte kunnat uppdatera så mycket för jag har övat på en låt som jag sjöng på Emils dop. Det är min fabror och hans sambo som frågade om jag ville sjunga en låt, och det var ju en ära att bli frågad så kunde inte säga nej. Jag valde - Det vackraste jag vet. Och jag var SÅ nervös så jag skakade. Men gick faktiskt förvånansvärt bra. Dopet var i lördags, sen på söndagen mådde jag inte så himla bra och inte igår heller... Det är så mycket så orkar inte ens skriva det. Vill bara att allt ska fixa sig. För just nu är allt en enda röra. Men vill inte vara nere nu till jul, för det är min favorit tid på året. Och hela familjen samlas hos min stora syster och hennes familj i Småland för att fira julafton. Så det ska bli kul. Har köpt en del julklappar, men har fortfarande några stycken kvar på listan. Hehe! Sitter mest här hemma och tar det lugnt. Så ibland blir man lite rastlös. Men har ingen energi att göra något heller.

Jag glömde kameran hemma så fick inga bilder på dopet i lördags, men ska försöka få tag på några av de andra. Kanske t om lägger upp klippet när jag sjunger? ;) haha!

Jag har inte varit så stolt över mig själv de senaste två dagarna, men mår man inte bra så mår man inte bra. Och det kan man inte hjälpa. Jag har försökt att prata men vissa verkar inte förstå, så till sist struntar man i att försöka. Har gjort allt för att det ska bli ordnat på det sätt som det ska fixas och gjort en massa andra ärenden. Och mer kan jag inte göra.

Men är iallafall glad över att min familj finns där för mig. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0