Alone.

Sitter här i min ensamhet och är lite sur faktiskt. Vill dock inte gå in på detaljer men hoppas att dagen blir bättre! Ännu en molnig dag idag, inte så himla kul. Men jag ska inte klaga för jag ska nog inte ens gå ut idag. Stannar inomhus och bäddar in mig i täcket jag har här i soffan.

Imorgon börjar min steg 2 utbildning vilket kommer bli rätt så kul, hoppas jag iallafall. Det sköna är att jag börjar klockan 2 så man slipper gå upp så himla tidigt. För vi alla vet att jag inte är någon morgon människa.

Nä nu ska jag försöka lyssna på lite låtar som får mig glad(are) än vad jag är nu. Hörs när jag är på lite bättre humör. Det är just vid såna här tillfällen man behöver sina vänner som allra mest.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0