Candy

Idag har jag inte ätit godis på en HEL vecka!! Wooho! Hoppas jag fortsätter klara av det, för det är inte lätt! Vet inte hur många gånger jag har tänkt - men om jag bara tar lite sånt så är det inte så farligt? och det där är väl inte SÅ jätte onyttigt? också vidare! Men jag har stått emot :) .. Och ska som sagt fortsätta med det! Även om man kanske inte går ner i vikt direkt så går man iallafall inte upp!

Det är bara det att jag inte vet vad man mer kan äta för att gå ner i vikt, och vad man kan äta om man är riktigt sötsugen! Det enda jag vet är sallader, grönsaker med dipp och utan, ägg, fullkornsbröd, fullkornspasta eller att inte äta pasta alls! Och sånt.. Men man tröttnar ju lätt om man äter samma nästan varje dag! Och sen är jag ingen kock heller, kan inte göra jätte många middagar! :(
Och sen vet jag att man måste röra på sig också, och det gör jag. Men det där med maten är lite uttråkande nu..

Tips någon?



& som ni vet så ÄLSKAR jag choklad, speciellt KinderMaxi och Brownies. ♥


Kommentarer
Matilda

Men lilla älskade Carro, du behöver inte gå ner i vikt :O Men om du nu känner dig illa tvungen så kan jag tipsa om att om du blir sötsugen så kan du köpa hem Nutrilett bars och jag kan verkligen rekommendera Halzelnut och nougat/chokolate dom två är helt underbara och det är mättande samtidigt .. Jag äter såna dagligen,visst det kostar sitt lilla pris i månaden men det är det värt det :D Jag älskar dom två det finns ju i fler smaker iofs men dom två rekommenderar jag starkt att du ska prova :) Pöss på dig gumman <3

2011-02-20 @ 01:57:53
URL: http://matuuulda.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0