Gudrun nr 2

Älskling sa att den stormen som var igår natt var nästan lika stark som Gudrun för några år sen! Det var helt sjukt hur mycket det blåste. Grannens soptunnor rasade en efter en och allt innehåll flög ut mot vår uteplats. Dock bara dem lätta sakerna, som typ 1miljon aluminium burkar och sådant. Trevligt! Eller inte! Hela tiden kom det såna stora brak ljud och man var nästan rädd för att kolla vad det var, och fönsterna knarrade och jag trodde fan att dem skulle spricka! Helt galet! Älskling hade jätte svårt att sova då alla dessa burkar slog mot vår dörr, så han fick till slut göra egna hemmagjorda öronpluggar haha! Till slut somnade han.. Och jag fortsatte och läsa Twilight boken och efter ett tag var det dags för mig att släcka lampan och glida ner till kudden för att somna.. Hade också lite problem men somnade endå till slut.

Men det blev inte alls många timmar sömn, så jag har fått sova lite nu under förmiddagen. Annars hade jag nog aldrig kunnat sitta vaken hela dagen, haha! Kanske hade bara svimmat av eller något, så trött var jag alltså!

Nä nu ska jag göra lite frukost till mig själv, mörkt bröd med philadephia och ett glas obo'y! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0