Home.

Då var man hem kommen igen efter ett litet besök hos mina föräldrar. Även min storebror och hans sambo var där så det blev en hel del prat! Så nu värker huvudet litegrann, haha! :D

Nu står älskling i köket och ska göra middag, idag blir det pytt i panna med ägg. Jag måste ha ägg till annars är det inte lika gott faktiskt. Sen så ska jag även bjuda hem mina föräldrar till oss på middag en dag snart. Vet faktiskt vad jag ska göra för middag men har inte sagt det till dem för det ska bli en liten överraskning, hehe. Kommer nog bli kul.

Har även hört att filmen Eat Pray Love med filmstjärnan Julia Roberts och vår svenska skådespelerska Tuva Novotny ska vara jätte bra. Har faktiskt missat den filmen så får nog ta och se den. :) Båda två är ju bra skådespelerskor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0