Jag hade fel!!

F'n f*n f'n, snön har börjat täcka den gröna gräsmattan. :( Dock så har flingorna blivit väldigt små och jag hoppas det slutar snart innan det blir helt täckt med snö här. DÅ blir jag sur. Menmen, sånt är det.

Just nu sitter jag i soffan och Sadie ligger brevid mig och sover. Älsklingen är i affären men kommer nog alldeles strax! Han ringde precis och frågade vad för middag vi ska ha idag, kom fram till att vi var sugna på helt olika saker. Så det fick bli två olika middagar.. Kanske inte kan kalla det jag ska äta för middag, men är sjuk sugen på det.. Det vill säga, mörkt bröd med stekt ägg, lite majonnäs och gurkskivor på. Mums så gott! :D

Förresten, nu har jag nästan läst ut den fjärde Twilight boken, har nog 1-2 kapitel kvar och det är VÄLDIGT spännande! Men vill endå inte läsa ut den, för då har jag inget att läsa sen.. Får kanske börja om från början? haha!

Vet ni några bra böcker som är väääldigt bra och spännande? För jag har jätte svårt att fastna för en bok.



Kommentarer
Matilda

Tyvärr kan jag inte söga några böcker i samma stuk som Twilight, eftersom att jag bara läser böcker som är baserade på verklighet och så :/ Men om du vill läsa verklighetsbaserade böcker så kan jag rekomendera " i det tysta" väldigt gripande bok kan jag säga.. Kraaam <3

2011-02-11 @ 18:47:13
URL: http://matuuulda.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0