Lista

Innan idag gjorde jag varsin lista till mig och älskling, inte en helt vanlig lista utan en lista där vi har skrevit ner mått på olika ställen på kroppen, samt vikten! Och eftersom ingenting har hänt ännu under dessa två veckor som snart gått! Så var det ju inte försent att skriva upp dagens mått.. Så jag hoppas verkligen att mina mått går ner som fan snart, för då blir jag glad :) .. Nu menar jag inte 10-20 cm, haha! Menar bara på att det ska gå riktigt snabbt så jag vet att maten jag har ätit nu är bättre än det jag ätit förut, sen att jag inte har ätit godis på två veckor (imorgon blir det två veckor) Samt att träningen som ska bli av mer och mer ska göra stor skillnad också (såklart)

Men ja, tiden får helt enkelt bevisa! För dem säger ju att äta bra och nyttig mat ska göra en stor skillnad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0