Otur!

På vägen hem från min mans mamma, körde vi inom affären för att köpa lite ingredienser till middagen, och kom också på att jag skulle köpa en ny foundation, eftersom min är slut. En foundation som jag var riktigt nöjd med från Maybelline slutade tillverkas och sen dess har det varit rätt svårt för mig att köpa en som jag blir nöjd med.. Ett tag var det True Match och sen har det även varit lite annat, och dem har väl funkat till en viss del men nu är jag trött på dem. Och en annan foundation från Maybelline som också är rätt så bra är denna
Och det jag ville komma fram till var att jag hade tänkt köpa denna foundation men den var såklart slut.

Såg även en riktigt snyggt nagellack från Maybelline, riktigt rosa och snygg!


Får köpa ny foundation imorgon eller något, hade nog även velat skaffa mig en ny mascara.
Har ni något bra tips på en mascara med en tjock borste som verkligen fyller fransarna?


Kommentarer
josefin - följ mitt nya liv 2011

Himla fin blogg!

2011-02-05 @ 23:18:47
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Ilhana

Ovanligt att sen som är född 89 är gift... nice =)



Bloggen ser bra ut =)



Jag kör med Loreals maskara, tar först den som det står Building och sen den som det står Thickening... de två ihop är jättebra ;)

2011-02-05 @ 23:28:33
URL: http://ilhana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0