Precis

Precis kollat på Big Brother och ska nu smörja in ansiktet och kroppen :) .. Kom hem från svärmor vid halv 10 tiden, innan dess fixade vi några ärenden och sådant. Det börjar iallafall bli lite kaos nu inne på Big Brother, haha.. Stackarna! Men hon där Cilla har gått mig på nerverna enda sen jag såg henne första gången, hon slutar ALDRIG att prata och går folk på nerverna hela tiden! Bara för att hon har sin sjukdom så ska tydligen ALLA tycka synd om henne och att hon har typ rätten att hålla på med andra? Jag vet inte.. Och sen så klär hon sig och beter sig som en 15åring, så jäkla töntigt!!! Hoppas hon åker ut på söndag! Hon har ju förfan nästan bråkat med alla i huset, tycker fan synd om folket som är runt henne.. Haha! Ja, det var min åsikt iallafall!

Tror faktiskt att jag läser ut Harry Potter boken ikväll, för nu är det inte många sidor kvar! Så får kanske ge mig ut på bok jakt imorgon, eller vad man ska kalla det. ;p För jag måste ju ha en ny bok att läsa! Så om ni har några bra tips så skriv gärna!

Nä, nu ska jag smörja in mig, natti! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0