Trött

Jag och babe är så trötta efter vår långa simtur innan idag så vi sitter här i soffan som två zombies! Haha.. Vi funderar faktiskt på att lägga oss rätt tidigt idag, vi brukar annars komma i säng vid 1-2 men det är faktiskt lite för sent! Eller ja, 1 är väl isåfall det längsta på vardagarna. (tror inte jag kommer hålla det för alltid men ja) Så det blir väl att vi stänger snart av här och slänger oss i sängen, men innan jag ska sova MÅSTE jag läsa några kapitel från Harry Potter boken, dock tror jag faktiskt att där bara finns några kapitel kvar, börjar bli väldigt spännande nu!

Och vad fasiken ska jag läsa efter denna boken? Åååh, lika jobbigt varje gång man har slutat läsa en bra bok. Hade ju samma dilemma med Twilight böckerna, de är ju SÅ bra och jag både ville och inte ville läsa den, jag ville för att den var så bra och spännande och jag ville inte för jag visste inte vilken bok jag skulle läsa sen efter den. Menmen, jag hittar väl någon bra bok så småningom.

Hade tänkt sticka iväg imorgon och kolla runder i affärer, är nämligen ute efter någon snygg topp eller tunika till helgen, ett svart vanligt baslinne, en ny bok (om jag ens hittar någon som är hälften så bra som Harry Potter / Twilight) Och även lite annat smått och gott ;) haha.. Nej nu ska vi gå in och slänga oss i sängen, GOD NATT! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0