Varför

Varför ska det alltid bli såhär?! Så fort jag har börjat träna så ska man alltid känna sig seg i kroppen och man känner sig inte helt frisk! Och jag som älskade att simma :/ .. Ska iallafall dit sen så får jag se om jag ändrar mig! Eller så är det kanske bäst att vänta tills man är riktigt pigg på att simma? För om man redan känner sig lite halv seg så kanske det bara blir värre om man anstränger sig en massa nu ... Hatar vintern, förkylningarna vill ALDRIG ge sig! Hata hata hata vintern! Ge mig sommar NU!

Idag måste jag iallafall skaffa mig ett nytt tagentbord och mus, för det jag har nu har nog gjort sitt. Eller så är det de värdelösa glasbordet vi har som stör strålningen från datan och hit, för er som inte vet så sitter jag nämligen i soffan och har tv,n som dataskärm så det är en bit ifrån och då måste man ha sladdlöst tagentbord och mus, vilket jag har nu men eftersom jag köpte det för 3år sen så är det nog dags att köpa en ny! Men jag börjar tro att det är glasbordet som stör strålningen, för muspekaren vill inte röra sig ibland när jag har musen på glasbordet, men så fort jag flyttar det till armstödet på soffan så funkar det? haha, helt knas!

Och som jag sa igår så trodde jag att jag skulle läsa ut Harry Potter boken, och det gjorde jag. Läste dem sista sidorna i går kväll och den var faktiskt jätte bra! Så nu måste jag skaffa mig en ny bok. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0