Alone.

Då är man ensam hemma.. Inget jätte kul kanske, mer än att man kan göra exakt vad man vill. Sjunga som en galning, dansa runder som en idiot, och bara va. Haha! hade även tänkt duscha och skrubba kroppen. Och sen om jag orkar ska jag ge mig ut på en prommenad. Det är ju rätt så fint väder ute, solen skiner nämligen. Det var ett tag sedan man såg solen faktiskt. Så det muntrar upp en litegrann.

Hur skönt är det inte att januari månad är snart slut? och att februari väntar, sen är det mars och vååår! Yey!
En annan sak som dock är mer spännande än skönt är att jag ska sluta äta en massa onyttigheter! För jag känner att jag har gått upp lite i vikt, och det ska bort NU!

Idag ska jag göra soppa, som består utav potatis, morötter, köttfärs, lök, broccoli, ärtor, blomkål, och köttbuljong, den är såååååå god!

Nä nu ska jag nog springa in i duschen, sjunga som en galning och dansa som en idiot. ;) haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0