Barnmorska.

Jag var hos Barnmorskan idag som jag fick tid hos. När jag sa att jag hade redan tagit tre gravtest så frågade hon mig när jag hade min sista mens, och då sa hon att det var för tidigt att kolla. Och jag nämnde även min s.k mens. Men hon gjorde ett prov där, och det visade negativt. Men så sa hon igen att det kan vara för tidigt. Så hon sa att antingen är jag det och får kolla igen om en vecka eller så. Eller så är det en för tidigt missfall, och sluteligen kunde det vara att min mens var på väg.. Konstigt nog så tycker inte att min mens kan vara på väg när den kom den dagen den skulle, men har däremot inte var riklig som den brukar, samt att den försvann igen efter ett par dagar..
Men jag kan inte göra så mkt mer just nu, utan får avta och ta ett test igen om en vecka.

Fick iaf hem mina ÄL test, så ska ta en sådan nu och se efter när jag har ÄL så jag kan pricka in det i kalendern ;)

Är så himla trött och seg, lite ont i huvudet, och ja, helt enkelt slö. Så man får ju hoppas på att det verkligen är något där inne, så man inte blir för besviken.. Men som barnmorskan sa så ska man inte tänka så mycket på det, utan ha kul, och inte tänka att man ska ha sex bara för att bli gravid, utan också för att man vill och njuter utav det.


Bild från google.



Kommentarer
Matilda

Håller tummarna för dig gumman :) Lycka till :)

2011-01-11 @ 14:13:48
URL: http://matuuulda.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0