Bebisfett = ok , Icke bebisfett = INTE ok

Jag tjatar och gnäller, men undra varför? - Jag VILL veta NU om jag är det. Min mage har vuxit en del, och min mage har kanske svullnat litegrann när jag har haft mens, men nu är den större. Och om jag inte är gravid, så har jag blivit tjock! Och det är inte acceptabelt för mig, jag vill INTE vara tjock.. Haha! Jag är så petig med mig själv så det är därför. Men om jag är gravid så får jag gärna bli större, för då väntar jag på något underbart! Men allt sötsug som jag haft nu på senaste tiden har gjort att jag vräker i mig allt möjligt! Och alla andra symptomer jag har måste väl tyda på att jag är det...

Åh, förlåt! Jag blir galen :(
Det är nästan att man vill "låna" ett graviditetstest från Apoteket NU. xD



Kommentarer
beatrice

köp online, billiga men lika bra =) direkt i brevlådan =)

2011-01-08 @ 00:55:04
URL: http://beaottosson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0