Behind the scene.

Jag har alltid undrat hur skådespelaren/skådespelerskan gör i filmer när de ska kyssa en helt random person. Och om dem är i ett förhållande, hur kan det kännas ok att kyssa en annan? Hur kan de koppla bort sina känslor och bara kyssas? Haha.. Jag vet att de får mycket betalt för ju mer de gör i en film. Men endå! I många filmer kan man även se alla bloopers, dvs missar dem har gjort. Te x sagt fel text, glömt något osv, och det är sjukt kul att se.. Men det man sällan får se är bakom kärleks scenerna, typ då kyssar. Det är klart man har sett någon bakom scen kyss men inte lika ofta.. Om jag hade varit en skådis och skulle kysst en kille, jag hade nog fnittrat hela tiden, haha! Eller så hade det varit en helt annan sak då? När flera lampor lyser en i huvudet, en massa kameror, helt tyst, då kanske man tar det mer på allvar? Eller att det blir enklare på något vis. INGEN ANING!

Det jag också hade tyckt va roligt, är hur dem som är gifta eller förlovade ska spela in en film, och ska då kyssa en annan person.. Undrar vad den andra partnern tänker? Det måste starta en hel del svartsjuka? Fast sen å andra sidan så vet man nog att såna här tillfällen kan dyka upp när man är i film branshen.

Hittade iaf två Behind The Scenes




Harry Potter


Twilight.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0