Bestämt.

Då har vi bestämt oss för vad vi ska ha till middag, och även efterätt =) .. Ja det är fredag och jag frågade t om älskling om det var ok att jag kunde äta något gott tillsammans med han ikväll, och han bara "Ehh... ja?" haha.. Han tycker att jag är lite konstig ibland! Eftersom jag har sagt att jag ska sluta äta en massa onyttigheter så vill jag bara att han ska veta att jag är seriös. Så han inte tror att jag bara säger en massa och inte följer det.

Anledningen till att jag vill sluta äta en massa sötsaker och fet mat är för att jag vill gå ner något kilo. Vet dock inte hur mycket för jag väger mig nästan aldrig. Men när jag kan kolla mig i spegeln istället för att springa förbi. Då är det OK igen. ;) Så löjlig jag är, men ja.. That's me!

Jag har även kollat på olika internet sidor hur mycket man ska väga till den längden man har. Och jag ligger på Ideal vikt. Så varken under eller över viktig. Men vill endå gå ner några kilo.


Bild sen första året på gymnasiet. Smal & fin ;)


Kommentarer
beatrice

att gå ner i vikt är inte idealiskt när man försöker bli gravid. men för att gå ner i vikt så är nr 1 alltid träning. altid. att ändra sin kost på det är också viktigt, om man då inte redan äter hälsosamt. men börja inte ned nutrilett eller något sånt konstigt. tror inte alls att det är bra för att få en sund och hälsosam kropp. orsaken till att man går upp är ju för mycket mat och för lite träning oftast. så det är ju det som ska ändras på isåfall.

2011-01-21 @ 22:14:29
URL: http://beaottosson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0