Hemma.

Nu är man hemma igen från middagen hos mina föräldrar. Var egentligen inte meningen att vi skulle stanna så länge, då älskling ska upp tidigt imorgon för jobb. Men det blir lätt att man stannar länge när man pratar och har det roligt. :) .. Även min ena storebror Christian var där, så man fick träffa han också!

Och på tal om något helt annat, så vill jag berätta för er att min stora syster har 7barn, dock har hon bara 4hos sig, då tvillingpojkarna bor hos pappan och den äldsta sonen Robin lider utav ADHD/Tix och något annat, så han bor hos en annan familj där han får den uppmärksamheten och hjälpen han behöver.
Men iallafall, det jag ville komma fram till var att om man har fått 7barn samlar man på sig EN HEL del kläder, leksaker, spjälsängar, vagnar etc. Och min mamma har redan fått hem en del utav grejerna, då mamma ska ta få allt. Och sen när någon av oss andra syskon får barn, så får vi helt enkelt ta vad vi vill ha. Och jag lovar, det är jätte fina grejer! Kläderna är jätte gulliga, speciellt dem små mössorna, är helt förtjust i dem. Och det som är så bra är att det är både pojk&flick kläder.

Och nu ikväll smög jag och mamma in i klädkammaren för att titta på lite bebis kläder! Det enda man sa var
- NAAAW! ÅÅÅH! NAAAW! haha.. Hela tiden. Tycker det är så sött med alla söta nallar, hjärtan, och att dem är så smååå! Även om man har sett bebisar tusen gånger så blir man hela tiden överraskat förvånad att dem är så små. Deras små fingrar, deras knubbiga armar och ben, deras perfekta mjuka hy. Och varje gång man ser en sådan underbar lite varelse smäter hjärtat litegrann. ♥

Längtar till jag och älskling får vårt egna lilla mirakel. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0