Not fun.

Igår kväll fick jag halsbränna och mådde riktigt illa.. Det gick över, sen kom det, gick över sen kom det igen.. Som tur var så somnade jag endå! Och när jag vaknade kändes det som om jag hade spya i halsen, så jag försökte dricka så det skulle försvinna, men det gjorde det inte.. Hade även lite huvudvärk, så gick och la mig i soffan efter älskling stack till jobbet.

Förstår inte varför jag ska må illa jämt och ständigt.. =( .. Det är ju hur jobbigt som helst.
Får hoppas det försvinner snart iaf.

Nu mår jag iaf lite bättre, dock liiite huvudvärk har jag.. Men nu ska det inte gnällas mer, för vi har blivit bortbjudna på middag hos mina föräldrar så nu ska jag byta ut pyjamasbyxorna mot riktiga byxor, höhö!

Hörs senare ♥



Bjuder på en ny bild på moi!



Kommentarer
Kanja

Krya på dej!



Roligt att du kommit igång med bloggandet igen ;)

2011-01-13 @ 18:11:24
URL: http://kanja.blogg.se/
sany

gillar din blogg :)

2011-01-13 @ 21:32:46
URL: http://kreera.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0