Pancakes.

Blev så förbannat sugen på pannkakor så eftersom älskling inte lyckas få dem 100% bra, (fast dem är endå goda) så ringde jag och frågade min mamma om hon vill göra det till oss, så kan vi bara komma och hämta dem sen! Och som världens bästa mamma hon är, så sa hon ja! :D .. Jag vet att jag egentligen inte ska äta onyttig mat och så, men ska inte alls ha i så mkt socker som man egentligen ska ha i, och sen får man väl unna sig någon gång speciellt när man är så sugen på något gott.

Så nu får vi vänta till mamsen ringer och säger vi kan hämta dem! :) .. Hon gör ju pannkakorna så HIMLA bra, och de är gudomligt goda! ♥ .. Det är tur att man bor rätt så nära sina föräldrar, så man kan ställa upp för varandra, som vi gör rätt ofta. :)

Tack mammi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0