Test

Beställde ju som sagt hem lite ÄL (Ägglossning) test och grav test (graviditetstest) från testlagret.se .. Så har testat några gånger för att se om något förändras. Jag vet ju te x inte om man får ägglossning om man skulle varit gravid? Eller hur det funkar... Men tog iaf både ett ÄL test och grav test nu för en stund sedan.. Grav test visade negativt, och ÄL testet visade ett tydligt streck, och ett liiite mindre tydligare.. Så tar det som att ÄG är på G.

Så nu får vi se vad som händer =) Spännande!

Både jag och älskling har pratat en del om detta, och vi verkligen tänker över allt och inte bara tänker på fördelar, för det finns ju både för och nackdelar i allt.. Te x ekonomin ska vara stabil, förhållandet ska vara bra, utrymme i hemmet, etc. Men allt tar sin tid, och om och när jag blir gravid så kanske saker och ting har blivit bättre, för just nu söker jag och älskling efter en annan bostad, för vi vill ha större. Och jag ska ju börja på min utbildning nu i februari som varar i 6månader, samtidigt som jag söker jobb. Älskling har ju jobb, dock inte heltid men det kan ju alltid ändras.

Så får helt enkelt se hur allt går =)

PS. Bilderna kommer inte in idag, för kortläsaren har tydligen gått i sönder. =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0