Graviditetstest

Har mått konstigt ett tag nu och kände av samma symtomer som jag hade när jag har varit gravid, typ illamående, slö, trött, och lite halsbränna på kvällarna. Jag satt ju in en P-stav i slutet av april så det ska ju nästan vara helt omöjligt att bli gravid då.. Men iallafall, jag tänkte ta ett test för att vara på den säkra sidan. Men den visade negativt. Så ja, jag vet inte vad det är.. Kanske någon förkylning på G eller något. Häromnatten vaknade jag 3 på natten och hade jätte ont i bihålorna, samt att jag kräktes lite. Så jäkla obehagligt, kan inte ens komma ihåg sist jag kräktes. Var även hos doktorn igår och allt var bra och visade ingen infektion eller något.

Har lite problem med datan just nu, den bara stänger av sig helt plötsligt när jag spelade Sims 2, så jag fick sluta spela :( Så typiskt när man är så himla sugen på att spela..

Det har även åskat och blixtrat som fasiken här, och spö regnat!! Men det behövs för det är så kvavt i luften.
Längtar faktiskt till hösten. Så himla mysigt det är då. Både vår och höst är så fina årstider.


Jag menar, - hur fint är det inte på hösten?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0