Snaaaart klar!

Snart är möblerna klara här hemma, har ju som sagt målat, slipat och lackat några möbler. Det har tagit över en vecka men snart så är det klart. Ska bara få tag på några snygga beslag också, så blir det nog kanoners.

Har även beställt gardiner från en som har egen shabby chic butik, och jag ska ha en hissgardin med knytband, samt några tryck. Trycken köpte jag själv på internet så dem ska hon bara stryka på.

Här är trycken jag ska ha.


Texten ska jag ha på var sin sida på gardinen, och kronan ska vara i mitten.

Här är möblerna som jag har hållt på med ett tag.

Nya soffbordet.



Byrån, har tyvärr ingen före bild men den var riktigt mörkbrun.


Så nu ska det bara på några snygga beslag! :) Visar såklart bilder när det är klart.


Kommentarer
tintin

Vad fint det blir! =) Du är ju riktigt duktig!

2011-06-23 @ 13:24:00
URL: http://tintinisabella.babyblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0