Wedding.

I söndags gifte sig min kära bror och hans underbara sambo Amna och är numera man och fru :) .. Det var jätte mysigt och vi hade en vacker och varm sommardag. Hade verkligen jätte roligt och träffade många trevliga människor, bl a Alexander som dem hade anlitat för att fota och spela in hela bröllopet, det var väl mest han jag pratade med under kvällen eftersom vi hade samma intresse, dvs foto. Sen var där såklart några arbetskollegor till brudparet och lite vänner som man inte träffat på länge.

Har jätte många bilder, eftersom jag tog med min svärmors systemkamera så fotade jag riktigt mycket. Det blev 400 bilder. :) haha, bra jobbat! Men ville visa er några bilder jag tog iaf.

Förresten, dem blev riiiiiktigt glada över presenterna, speciellt den ena som dem började gråta över. :) .. Så himla sött! Verkligen en lyckad present :) .. Det var en tavla som jag hade scrapbookat och gjort jätte fin med lite bilder på dem tillsammans. :) .. Dem andra två presenterna var två ljuslyktor och en nackkudde man har i badkaret.


Kusin, vän, kusin, jag och kusin.


Andreas och Amna i sina första sekunder som man och fru ♥


Bilen bruden åkte i var fint pyntad.


Bröllopsvalsen.


Den fina ringen.


Den fina bröllopstårtan.


Tog jätte många fina bilder på dem, här är en av dem.


Denna är jag också nöjd med. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0