Idag

Idag har jag gjort lite ärenden här hemma, ringt en massa telefonsamtal och även uppdaterat mitt CV och så.. Annars har jag bara tagit det lugnt, har varit rätt så seg så har inte orkat så mycket mer än vad jag redan gjort.

Snart blir det Big Brother, älskling läste något på Aftonbladet att Tobias hade lämnat huset, VARFÖR? :( Han var ju så härlig den killen.. Efter att ha sett några säsonger utav Big Brother så har jag aldrig varit med om att så många har lämnat huset.. Helt sjukt! Fjärde personen nu som lämnat! Dock har jag inte brytt mig om de andra tre, men Tobias skulle fan stannat kvar.. Får kanske se ikväll varför han gjorde det? Eller så visas det imorgon.

Tyckte att antingen tobbe skulle vinna eller så skulle det varit Martin, Simon, Peter eller Sara.. Tycker bra om dem 5.. Menmen... Får hålla tummarna för någon utav de 4 jag tycker om vinner hela skitet :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0