Klämde

Igår kväll så tetades jag och älskling lite grann och det slutade med ett blått finger. :( .. Jag klämde mig nämligen i ytterdörren och jag överdriver inte när jag säger det - jag höll på att svimma av smärtan! Helt sjukt! Det är svullet, lite mindre än halva naglen är blå och det gör ont och det pulserar nästan hela tiden.. Buhu!

Fick köpa sånt speciellt bandage på Apoteket så det inte gör lika ont om jag rör vid något.


Handikappare Carro :(

Jag kan ju inte:

* Klä av/på mig så snabbt och enkelt.
* Skriva snabbt på tagenbordet.
* Skriv med penna.
* Tvätta händerna så snabbt. (får ta finger efter finger)
* Diska (woho) haha! ;)
* Och kan kunde knappt sova med smärtan jag hade igår kväll :(



Kommentarer
Camilla - i väntan på att bli mamma ♥

Sv: Tack så mycket :)

2011-03-03 @ 11:58:42
URL: http://camillaedlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0