Tankar

Vissa säger - Livet slutar när man skaffar barn.

Andra säger - Livet börjar när man skaffar barn.

Jag säger - Det blir vad man gör det till.

Eller?

Jag kan ibland bli lite rädd för vad som kan hända, alla förändringar, uppoffringar och allt annat. Det är ju som sagt ett stort beslut och om det känns rätt så känns det ju rätt. Och om inte så får man göra något åt det ju.
Det är många tankar och jag kan inte riktigt förstå att jag verkligen är gravid! Och självklart är jag glad, men vill samtidigt ta allt seriöst och inse vad allt det betyder.

Att vara gravid är en underbar känsla och jag kan ibland bara gå runt och le hela dagarna.. För att vara gravid, är helt magiskt. Hur allt fungerar och utvecklingen är ju otrolig. Det är helt fantastiskt faktiskt alltihop! Och jag är glad, men samtidigt fundersam.. Kan inte hjälpa det, jag är tyvärr en sådan person som tänker alldeles för mycket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0