Vilken natt & morgon ..

Vilken natt man har haft, först så gick jag och la mig och läste några kapitel från min bok. Och som vanligt blev jag trött och somnade. Sen vaknade jag vid 5 tiden och kunde inte somna om, bara låg och vred mig hur länge som helst. Försökte allt, ligga och hålla om älskling, ligga på hans bröst, ligga på magen, ligga på sidan men inget funkade! Och sen var Sadie där också och höll på att stånga en i ansiktet för hon är ju så kelen så det var också en liten del av varför jag inte kunde somna. Men iallafall, till slut beslöt jag mig för att gå ut och lägga mig i vardagsrummet, så det gjorde jag och jag startade även datan och satte igång något att se på som skulle få mig bli trött. Och till en början gick det bra och kände att jag kunde somna.. Klockan var då vid halv 9 och älskling gick upp och gjorde frukost till sig själv och satte sig brevid mig och åt, han trodde jag sov men det gjorde jag inte men jag sa ingenting för jag var så trött, haha! Några minuter efter kom älskling till mig och sa att han skulle sticka iväg och jobba lite men att han var hemma i god tid sen så han kunde köra mig till min jobbintervju senare!
Så han stack och jag lyckades sen somna, ett tag! Vaknade till och från hela morgonen men när jag vaknade nu sist så var klockan 12 och beslöt mig för att stanna uppe!

Ja, detta var kanske inte den roligaste historian men såhär kan det ibland bli för min del och det är SÅ JOBBIGT!

Men nu är jag rätt så pigg och glad och har precis ätit min frukost och ska snart fixa till mig!



Några veckor gamla bilder på mig och älskling i sängen. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0