Måndag

Hejsan hoppsan, måndag idag och jag känner mig fortfarande lite slö i kroppen :/ Ush. Så fick ju ta ledigt idag från jobb, och jag hatar att ringa och säga att jag inte kommer... Mår fan bara sämre av att vara hemma, men jag känner att om jag sticker till jobb när jag inte är helt frisk så kan jag antingen bli dålig igen eller smitta andra.. Så vad har man för val? Men ska jobba igen på onsdag så får hoppas det går över tills dess...

Vad har annars hänt? Inte mycket alls, har ju inte haft orken till det. Men när jag fick veta att min kära faster var hemma hos mina föräldrar så ville jag så gärna säga hej, för jag har inte träffat henne sen december, så vi körde dit och stannade ett tag och snackade lite. Vilket alltid är kul, sen så känns det faktiskt bra att komma ut lite. Man kan ju inte bara ligga inne och glo. Måste ha lite frisk luft för det blir man pigg utav. :)

Ska se på en film som mina föräldrar rekomenderade för oss när vi snackade innan idag. Den heter I'm number four, och den sägs vara i samma stuk som Twilight, som ni många vet att jag är ett stort Twilight FAN. Så jag tänkte att jag får ge det en chans, men jag kan redan säga nu att Twilight är bäst :D haha... Hoppas nu inte att denna filmen vi ska se är bättre, ops hahah.. Nädå, det är nog lugnt.. Jag har ju faktiskt många favoritfilmer.

Här får ni se en trailer från I'm number Four.

Har ni sett den? var den bra/dålig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0