Yeey!

Och påtal om födelsedagar, så fyller jag 22år om 16 dagar! Tycker det är lika kul att fylla år nu som det var när man var liten, fast jag tror det ändras när man har fyllt 25, antar att man bara vill stanna tiden då! ;)

Jag har mått lite dåligt nu i några dagar, så jag fick sjukanmäla mig på jobbet i måndags, men sen så kände jag mig rätt så pigg så jag jobbade igen på onsdag när min nästa arbetsdag var, och sen igår började jag må dåligt igen så fick stanna hemma idag.. Så himla tråkigt. Jag kan gå en hel vinter utan att vara sjuk sen så fort sommaren kommer så ska jag alltid bli krasslig. Så typiskt, och sen så är det inte så roligt att vara hemma från jobb när man är nyanställd. Så jag får ju dåligt samvete för jag stormtrivs där! Men vad ska man göra? Jag gör ju allt jag kan och mer kan jag ju inte.

Men iallafall, hoppas allt är bra med er! Så gott att sommaren är på väg, det har varit jätte många fina dagar då man har legat ute och solat, spelat fotboll och haft det mysigt med familj och vänner. Härligt härligt!

Det var allt för mig just nu, puss ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0