Igår.

Hejsan svejsan! Eftersom älskling jobbade hela dagen igår så hade jag absolut inget att göra. Så istället för att sitta här hemma och glo, ringde jag mamma och frågade om vi skulle ha en lite mor och dotter dag, ut och kolla lite butiker, fika och snacka en massa skit. Höhö! Och det ville hon, så vi drog ut och hade det jätte trevligt! Hittade dock inte så mycket men ett jätte fint nattlinne från H&M, samt ett par pyjamas shorts, en ögonskugga och ett nagellack fick jag tag på ;) .. Och när jag kom hem så hann jag precis göra vid mig till älskling kom hem, föreslog då att vi kunde sticka till Top Spin, så det gjorde vi! Åkte dit med Krille och Anders, och vi hade AS kul! :D ... Vi spelade Black Jack, pratade en massa och sånt! Så det var en lyckad kväll! :) ...

Nu ska jag äta lite frukost, så vi hörs sen!


En osminkad Carro!
Glömde visst att skriva att jag köpte en ny foundation häromdagen, och då fick man en borste till! Vilket jag aldrig har provat, att applicera foundation med en pensel var dock inget för mig.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0