1 advent.

Då var det den 1 advent idag! Mysigt att julen närmar sig, tycker inte ni? .. Idag har jag och älskling varit på ett möte, annars har vi bara tagit det lugnt. Och nu ikväll var vi iväg på julskyltning i stan, men tror vi kom lite försent för vissa höll på att packa ner. Så det var lite synd. Men det var mysigt endå att gå där inne. Kikade in i en butik och köpte lite dekorationer till mitt ljusfat, och sen hittade jag en sparkdräkt på Lindex till lilltjejen.
 
Och nu är vi åter hemma igen och ska bara ta det lugnt. Älskling ligger i soffan och kollar tv, samtidigt som han smaskar i sig lite godis, haha! (Hör han från köket) Och jag sitter vid köksbordet och datanördar mig lite. (:
 
(Fick bli bilder från när jag satt i bilen, is kallt att ta upp mobilen utomhus, Haha!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0