Kul.

Alla kläder jag hade beställt passade jätte bra, och även stövlarna som jag beställde passade. Dock skickar jag tillbaka dem ena stövlarna, för de var ju livsfarliga att gå i. Det stod på internet att yttersulan var av halkfritt gummi men nej det var det inte. Och nu när man är höggravid så vågar jag inte gå ut med dem.
 
Och overallen till lillflickan var super söt, så jag är nöjd med mitt köp. :)
Som sagt så köpte jag inga mamma kläder nu utan det var vanliga damkläder. För jag har två månader kvar och det känns inte lönt att köpa mamma jeans och sånt nu, så jag köpte vanliga damkläder som jag kan även ha efter graviditeten.
 
Jag kommer visa kläderna när jag har på mig dem, för jag orkar inte fota dem och dels för att om dem ligger på sängen så visar dem ingen rättvisa. För kläderna är jätte fina.
 
 
 
Dessa stövlarna var jätte sköna, så det var dem jag behöll.
 
Dessa skickar jag tillbaka, enbart för att det stämde inte med en halkfri yttersula.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0