Ny barnvagn.

Jag och älskling köpte en begagnad barnvagn när jag bara var i vecka 15 kanske, kommer inte riktigt ihåg. Men då kändes den vagnen så rätt! Det var en svart/brun Brio Kombivagn. Men sen vi köpte den så har jag känt att jag egentligen ville ha en vagn med seperat ligg och sitt del. Så nu när jag kollade runt på Blocket så hittade jag denna vagn, en ljusbeige Emmaljunga vagn med seperat ligg och sitt del. PERFEKT tänker jag och ringer genast. Bestämmer att vi ska komma och titta på den, och det gjorde vi igår. Vi körde nog 7-8mil vilket var väldigt segt men det var verkligen värt det för vilket skick vagnen var i, super skick! Och den är tusen gånger finare i verkligheten än på bilderna! Hon ville först ha 2000kr men jag fick den för 1500kr :) thihi! Jag kan jag! Och i priset ingick även special hjulpump med olika stift, regnskydd med påse, åkpåse, och sån info bok om vagnen. Det som var så bra med denna var att där finns gömda fickor på sidorna där handtagen viks in som man använder sig utav när man ska lyfta upp den. Och där är även inbyggt myggnät och jätte stor plats ner till. Skön fjädring, ja den är perfekt! Varför köpa en ny vagn för flera tusen när man kan fynda lika fina vagnar begagnat för mindre än halva priset? :D Jag menar, tänk endå hur snabbt de växer och att barnvagnens värde sjunker snabbt i värde efter du köpt den.
 
 
Så nu säljer vi vår Brio Kombivagn, om det är någon som är intresserad så hör av er så skickar jag bilder.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0